OM OSS...

Vi är en familj på 3 med en son född -08 i Kina. Han är opererad för Hirschsprung där och har tagit bort 2/3 av sin tjocktarm. Denna bloggen är för andra familjer med barn som har Hirschsprung och jag hoppas den kan bli en mötesplats. Jag saknar själv en plats där all information finns samlad. Förhoppningsvis kan denna blogg bli en sådan plats. Mvh Elin

tisdag 8 november 2011

Imorgon...

...väntar vi besked på biopsin. Lyckades få tag i vår fantastiska läkare på Karlskrona barnmottagning och han lovade att jaga tag i provsvaret imorgon. Han är just nu mitt största halmstrå att hänga tag i. Återkommer...

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Oj då förstår jag att i morgon är en stor dag!
    Jag hoppas att ni snabbt får den hjälp ni behöver och att din pojk får må bra i sin mage!
    kram Caroline

    SvaraRadera
  2. Tack! Onekligen jobbigt att inte veta vad som väntar. Men vi surfar med - har inte så mycket annat att välja på.

    SvaraRadera